На дорогах нашої країни нерідко можна побачити автомобіль, що стоїть на проїжджій частині або узбіччі з неприродно повернутим колесом. Це не найприємніше, що може статися у дорозі. На кін стає безпека водія та пасажирів.
Основні навантаження на ходову частину пов’язані з компенсацією нерівностей наших доріг і поглинанням елементами підвіски ударів від дорожніх перешкод, ям та вибоїн. Свій внесок у знос підвіски вносить посипання дорожнього полотна хімреактивами, які сприяють активній корозії зовнішніх елементів підвіски та втраті еластичності втулок.
Періодичність огляду підвіски автомобіля становить від 7 до 14 тис. км. Найменші значення відповідають вищій якості дорожнього полотна.
Всебічний огляд та діагностику такої складної та взаємопов’язаної системи зможе провести тільки фахівець . І бажано, щоб це був спеціаліст мережі СТО, наприклад, «LPG Group». Наші механіки у процесі діагностики оглядають такі вузли:
1. важелі підвіски із сайлентблоками та важелі рульового управління з наконечниками;
2. стійки з амортизаторами та демпфуючими елементами;
3. опорні, ступичні та кульові підшипники;
4. стабілізатори поперечної стійкості.
У складних випадках, за наявності сторонніх звуків під час руху автомобіля, ми здійснюємо комп’ютерну діагностику ходової на спеціальний стенд. Ціна такої діагностики залежить від складності системи та стартує від 150 грн. Комп’ютерна діагностика, як правило, не оплачується автовласником і йде приємним бонусом до якісного сервісу.
Наші контакти
Підпишіться на нас у соцмережах