Поки нашими дорогами їздитимуть карбюраторні автомобілі – буде попит на ГБО 2 покоління. На інжекторні машини установки цього типу встановлюються набагато рідше.
Газове обладнання 2 покоління – найбільш кращий варіант для машин з двигуном карбюраторного типу.
Безперечно, якість монтажу та налаштування газобалонного обладнання повністю залежить від майстра. Але термін експлуатації та надійність системи залежить саме від якості обладнання.
Основні виробники ГБО 2 представлені на ринку ГБО України:
ГБО «Atiker» (Туреччина)
Виробник недорогих комплектів газобалонного обладнання. Компанія копіює ГБО відомих марок, в основному італійських і випускає їх під своїм брендом. В асортименті компанії представлені всі компоненти, необхідні для встановлення ГБО, починаючи з балонів. Основна перевага компанії у низькій вартості комплектів.
ГБО «Tomasetto» (Італія)
Італійський виробник ГБО Tomasetto – це понад 25 років у проектуванні та виробництві високоякісних компонентів газобалонного обладнання для автомобілів.
ГБО Tomasetto є одним з найпопулярніших і проданих. Основними позиціями компанії є газові редуктори, мультиклапани, електромагнітні клапани.
Виробнику вдалося поєднати разом надійність, стабільність роботи, зручну конструкцію та простоту обслуговування та монтажу.
ГБО «Torelli» (Італія)
Продукція Torelli – редуктори, клапани, заправні пристрої, вентиляційні коробки та цілі комплекти. Кожен продукт, вироблений Torelli, піддається тестам та контролю якості.
Все обладнання італійського виробника Torelli відрізняється високою якістю з використанням сучасного обладнання та досвідчених фахівців. Перш ніж надійти в продаж, все газобалонне обладнання проходить численну перевірку фахівцями компанії.
Необхідні комплектуючі для встановлення 2-го покоління ГБО на карбюраторні автомобілі
- Редуктор
- Змішувач газу
- Кнопка перемикання карбюраторна
- Заправний вузол
- Клапан бензиновий
- Дозатор газу
- Рукав тосольний D16
- Рукав газовий D12
- Газова магістраль D6
- Заправна магістраль D8
- Фітинг прямої D6
- Фітинг кутовий D6
- Фітинг прямої D8
- Фітинг кутовий D8
- Трійники або перехідники тосольні
- Баллон
- Мультиклапан
Принцип роботи другого покоління на карбюраторному двигуні
З газового балона, оснащеного мультиклапаном, газовою магістралі, газ надходить до електромагнітного клапана. На цій стадії газ проходить очищення від домішок та сміття.
На наступній стадії газ потрапляє у редуктор-випарник, який підключений до системи охолодження двигуна. У редукторі газ із рідкої фази переходить у пароподібну. У такому вигляді газ подається у двигун для змішування з повітрям.
З повітрям газ змішується у змішувачі, утворюючи газоповітряну суміш. Перед змішувачем встановлюється дозатор газу, за допомогою якого регулюється кількість газу, що подається в двигун.
Під час роботи автомобіля на газу подача бензину припиняється бензиновим клапаном, який встановлюється на шлангу подачі палива в карбюратор.
Усією цією системою керує карбюраторна кнопка перемикання газ/бензин.
Підпишіться на нас у соцмережах