Поки нашими дорогами їздитимуть карбюраторні автомобілі – буде попит на ГБО 2 покоління. На інжекторні машини установки цього типу встановлюються набагато рідше.

Газове обладнання 2 покоління – найбільш кращий варіант для машин з двигуном карбюраторного типу.

Безперечно, якість монтажу та налаштування газобалонного обладнання повністю залежить від майстра. Але термін експлуатації та надійність системи залежить саме від якості обладнання.

Основні виробники ГБО 2 представлені на ринку ГБО України:

 ГБО «Atiker» (Туреччина)

Виробник недорогих комплектів газобалонного обладнання. Компанія копіює ГБО відомих марок, в основному італійських і випускає їх під своїм брендом. В асортименті компанії представлені всі компоненти, необхідні для встановлення ГБО, починаючи з балонів. Основна перевага компанії у низькій вартості комплектів.

 ГБО «Tomasetto» (Італія)

Італійський виробник ГБО Tomasetto – це понад 25 років у проектуванні та виробництві високоякісних компонентів газобалонного обладнання для автомобілів.

ГБО Tomasetto є одним з найпопулярніших і проданих. Основними позиціями компанії є газові редуктори, мультиклапани, електромагнітні клапани.

Виробнику вдалося поєднати разом надійність, стабільність роботи, зручну конструкцію та простоту обслуговування та монтажу.

 ГБО «Torelli» (Італія)

Продукція Torelli – редуктори, клапани, заправні пристрої, вентиляційні коробки та цілі комплекти. Кожен продукт, вироблений Torelli, піддається тестам та контролю якості.

Все обладнання італійського виробника Torelli відрізняється високою якістю з використанням сучасного обладнання та досвідчених фахівців. Перш ніж надійти в продаж, все газобалонне обладнання проходить численну перевірку фахівцями компанії.

Необхідні комплектуючі для встановлення 2-го покоління ГБО на карбюраторні автомобілі

  • Редуктор
  • Змішувач газу
  • Кнопка перемикання карбюраторна
  • Заправний вузол
  • Клапан бензиновий
  • Дозатор газу
  • Рукав тосольний D16
  • Рукав газовий D12
  • Газова магістраль D6
  • Заправна магістраль D8
  • Фітинг прямої D6
  • Фітинг кутовий D6
  • Фітинг прямої D8
  • Фітинг кутовий D8
  • Трійники або перехідники тосольні
  • Баллон
  • Мультиклапан

Принцип роботи другого покоління на карбюраторному двигуні

З газового балона, оснащеного мультиклапаном, газовою магістралі, газ надходить до електромагнітного клапана. На цій стадії газ проходить очищення від домішок та сміття.

На наступній стадії газ потрапляє у редуктор-випарник, який підключений до системи охолодження двигуна. У редукторі газ із рідкої фази переходить у пароподібну. У такому вигляді газ подається у двигун для змішування з повітрям.

З повітрям газ змішується у змішувачі, утворюючи газоповітряну суміш. Перед змішувачем встановлюється дозатор газу, за допомогою якого регулюється кількість газу, що подається в двигун.

Під час роботи автомобіля на газу подача бензину припиняється бензиновим клапаном, який встановлюється на шлангу подачі палива в карбюратор.

Усією цією системою керує карбюраторна кнопка перемикання газ/бензин.