Несправність |
Метод усунення |
Двигун не заводиться на бензині та на газі |
– необхідно перевірити роботу електромагнітних клапанів – необхідно перевірити запобіжник, чи надійність з’єднання в електропроводці |
Двигун працює на газі, але не на бензині |
– необхідно переконатися, що газовий клапан закривається при перемиканні на бензин |
Двигун працює на бензині, але не на газі |
– необхідно переконатися, що вентилі на мультиклапані відкриті- необхідно переконатися, що трубопроводи не здавлені – необхідно переконатися, що газовий клапан відкривається, а бензиновий закривається під час переходу на газ – встановіть прапорець бензинового клапана у потрібне положення – необхідно переконатись, що через бензиновий клапан у вимкненому положенні не надходить бензин |
Двигун не набирає обертів на газу |
– необхідно переконатися, що трубопроводи не пошкоджені і витратний вентиль мультиклапану повністю відкритий- необхідно відрегулювати потужні характеристики, при необхідності обмежити подачу повітря |
Двигун не розвиває повну потужність |
– необхідно переконатися, що охолодна рідина циркулює в редукторі, і він прогрівається |
Редуктор не піддається регулюванню |
– необхідно переконатися, що натискна пружина регулювального гвинта холостого ходу встановлена на важелі, а не заклинила між важелем та корпусом редуктора |
Висока витрата газу |
– бажано замінити повітряний фільтр- відрегулювати потужні характеристики – перевірити УОЗ |
|
|
Підпишіться на нас у соцмережах