| Несправність | Метод усунення |
|---|---|
| Двигун не заводиться на бензині та на газі | – необхідно перевірити роботу електромагнітних клапанів – необхідно перевірити запобіжник, чи надійність з’єднання в електропроводці |
| Двигун працює на газі, але не на бензині | – необхідно переконатися, що газовий клапан закривається при перемиканні на бензин |
| Двигун працює на бензині, але не на газі | – необхідно переконатися, що вентилі на мультиклапані відкриті- необхідно переконатися, що трубопроводи не здавлені – необхідно переконатися, що газовий клапан відкривається, а бензиновий закривається під час переходу на газ – встановіть прапорець бензинового клапана у потрібне положення – необхідно переконатись, що через бензиновий клапан у вимкненому положенні не надходить бензин |
| Двигун не набирає обертів на газу | – необхідно переконатися, що трубопроводи не пошкоджені і витратний вентиль мультиклапану повністю відкритий- необхідно відрегулювати потужні характеристики, при необхідності обмежити подачу повітря |
| Двигун не розвиває повну потужність | – необхідно переконатися, що охолодна рідина циркулює в редукторі, і він прогрівається |
| Редуктор не піддається регулюванню | – необхідно переконатися, що натискна пружина регулювального гвинта холостого ходу встановлена на важелі, а не заклинила між важелем та корпусом редуктора |
| Висока витрата газу | – бажано замінити повітряний фільтр- відрегулювати потужні характеристики – перевірити УОЗ |







Підпишіться на нас у соцмережах