Саме 4 покоління ГБО, незважаючи на появу більш технологічних аналогів, на сьогоднішній день займає лідируючі позиції на ринку. газобалонного обладнання.

ГБО 4 може бути встановлений тільки на інжекторні автомобілі з розподіленою подачею палива.


Пристрій комплектуючих всіх ГБО 4 повністю ідентичні, за винятком виробника.

Основні виробники комплектуючих ГБО 4 представлені на ринку ГБО України:

ГБО «Stag » (Польща)

Назва виробника синонім чудової якості, є провідною в Польщі та значущою у світовому масштабі виробником. Займається виробництвом інжекторних систем, електроніки (емулятори, перемикачі, датчики, варіатори), редуктори, форсунки, діагностичний сканери, інтерфейси та ін.

ГБО «KME» (Польща)

Компанія має широку діяльність у таких галузях, як системи газобалонного обладнання та діагностика автомобілів.  час КМЕ представляє своїм споживачам та партнерам великий вибір комплектуючих деталей. Такі як редуктори, власна розробка, точні датчики тиску та вакууму повітря, фільтри, редуктори та багато іншого.

ГБО «BRC »(Італія)

BRC, спроектована та повністю розроблена силами компанії з використанням сучасних технологій.

ГБО «Zenit »(Італія)

Є виробником електронних блоків керування для газобалонних систем і займає одну з провідних позицій на ринку. Zenit виправдав усі очікування покупців та майстрів із встановлення ГБО завдяки своїй надійності та сумісності практично з усім обладнанням.

ГБО «Valtek »(Італія)


ГБО «Hana »(Південна Корея)

HANA Engineering – корейська компанія, яка була заснована в липні 1998 року. Компанія Хана всесвітньо відома своїм виробництвом бензинових, дизельних, газових форсунок. Газові форсунки HANA – дані форсунки досить швидко завоювали ринок України. Розглянемо кілька причин:

– Форсунки HANA мають ресурс роботи на 200 000 км

– Надточно дозують газ

– Форсунки придатні для використання практично з будь-яким ГБО

– Здатні працювати в складних умовах (температура, вібрація)

– Середня доступна ціна

– Представлені в декількох видах модифікації для оптимального підбору під автомобіль.

ГБО «Atiker » (Туреччина)


 ГБО «Tomasetto» (Італія)

ГБО Tomasetto є одним з найпопулярніших і проданих. Основними позиціями компанії є газові редуктори, мультиклапани, електромагнітні клапани.

Виробнику вдалося поєднати разом надійність, стабільність роботи, зручну конструкцію та простоту обслуговування та монтажу.

 ГБО «Torelli» (Італія)

Все обладнання італійського виробника Torelli відрізняється високою якістю з використанням сучасного обладнання та досвідчених фахівців. Перш ніж надійти в продаж, все газобалонне обладнання проходить численну перевірку фахівцями компанії.

Необхідні комплектуючі для встановлення 4-го покоління ГБО на інжекторні автомобілі

  • Комплект електроніки (блок керування, кнопка, датчик температури редуктора, датчик тиску газу та вакууму, фільтр, тиснуть кабелів.)
  • Редуктор
  • Форсунки
  • ВЗП (заправний вузол)
  • Рукав вакуумний D4
  • Рукав газовий D5
  • Рукав тосольний D16
  • Рукав газовий D12
  • Газова магістраль D6
  • Заправна магістраль D8
  • Фітинг прямий D6
  • Фітинг кутовий D6
  • Фітинг прямий D8
  • Фітинг кутовий D8
  • Трійники або перехідники тосольні
  • Балон
  • Мультиклапан

Принцип роботи четвертого покоління на інжекторному двигуні.

З балону по трубкам високого тиску газ надходить у редуктор, де тиск знижується до атмосфери. В газовому фільтрі пропан-бутан очищається. До кожного циліндра двигуна газ подається через окрему форсунку. Продуктивність газових форсунок варіюється вкручуванням у вихідні сопла вертрів (жиклерів) з різним прохідним перерізом, забезпечуючи бездоганну роботу системи, як на малолітражках, так і на об’ємних двигунах.

Вся система контролюється блоком керування. В ГБО 4-го покоління використовується електронний блок управління (ЕБУ), який зчитує сигнал часу відкриття бензинових форсунок від блоку управління бензиновою системою і визначає оптимальний час відкриття форсунок газових форсунок. Блок управління ГБО дозволяє перемикати сигнал з бензинових на газові форсунки, блокуючи подачу бензину. В салоні автомобіля встановлюється сенсорна кнопка-перемикач режимів газ і бензин. У будь-який час, як на ходу, так і на холостих оборотах, ви можете переключитися з бензину на газ і зворотно.

Комплекти ГБО 4-го покоління комплектуються додатковим датчиком. Датчик тиску і розрядження вимірює різницю між розрядженням в впускному колекторі і тиском газу в рампі інжекторів. Інша поширена назва цього датчика — МАП-сенсор.